Welcome Pretty People...

Tuesday, January 10, 2012
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

Saya Nazifa, berumur 25 Tahun.Senang dikenali sebagai Ifa.

Blog ini atas tujuan pengkongsian ilmu tentang dunia kecantikan. Dunia kecantikan tak dapat dipisahkan dari manusia yang bergelar 'wanita'. Kita di ciptakan dengan begitu indah. Saya akan berkongsi pandangan cerita tentang fashion,kosmetik, barangan penjagan diri dan juga review dan tutorial tentang mana-mana berkaitan :)

Kebanyakan pengkongsian nanti adalah barangan yang saya gunakan. Sejak 2bulan lepas,saya mula menanam minat pada mekap,skin care dan fashion terkini. Maklum lah dah umur 25 Tahun. keinginan nak berhias tue makin tinggi :p

Kosmetik dan barangan penjagaan kulit yang saya gunakan kebanyakan nye di beli dari farmasi dan kedai kedai kosmetik. Kosmetik kegemaran saya ialah Etude House, Elianto dan juga The Face Shop. Semua barangan Korea tue. Ya, saya sangat suka dan minat dengan kosmetik dan barangan kecantikan keluaran negara korea :). Bukan tidak menyokong barangan tempatan. Saya juga ada menggunakan barangan tempatan :)

Dengan status terkini yang masih bergelar pelajar. Saya tak mampu lagi nak bergaya dan menggunakan jenama jenama yang mahal (Dior,MAC,Lancome,SK 11). Namun saya percaya, barang murah tak semestinya tak berkualilti :) dan barang mahal tak semestinya berkualiti :)

InsyaAllah,saya akan review dan berkongsi dengan anda-anda Si cantik tentang semua barangan yang saya guna :) semoga anda dapat memberi cadangan dan sokongan kepada saya :)

Sampai disini....

Wasalam

0 comments:

Post a Comment